• يکشنبه ٢٥ تير ١٤٠٢-١١:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٠٢
نرجس سلیمانی در صحن شورا؛ 10-161

تاکید بر ارائه خروجی قرار دادهای منعقده در حوزه حمل و نقل عمومی رو زمینی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش اقدامات حوزه حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد مشخصی برای صحت سنجی به ما ارائه نشده است، بر ارائه قرار دادهای منعقده در حوزه حمل و نقل عمومی رو زمینی، تاکید و افزود : تا روند خرید اتوبوس ها برای ما قابل رصد نباشد نمی توانیم گزارش نظارتی ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش حوزه حمل و نقل شهرداری تهران در صحن شورا با بیان اینکه مدیری که هشت ماه بیشتر ماندگاری ندارد عملاً نمی تواند کاری انجام دهد، اظهار کرد: برای من جای سوال است در شهرداری تهران حلقه مدیریتی آنچنان بسته است که ۱۰ مدیر ندارد؟ این در حالیست که شهرداری از مدیران متخصص برخوردار است. 
وی با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس سه کابین در پارکینگ شرکت اتوبوسرانی خاک می خورد، یادآور شد: این اتوبوس ها از سرمایه های شهر هستند و چطور نمی توانند از این اتوبوس ها استفاده کنند و می خواهند اتوبوس های برقی اضافه کنند.
سلیمانی با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد مشخصی برای صحت سنجی به ما ارائه نشده است، تصریح کرد: تا قرادادها را به ما ارائه ندهند و خط تولید به ما معرفی نشود و نتوانیم بازدید کنیم نمی توانیم گزارش نظارتی ارائه دهیم.
وی افزود: در قرارداد با عقاب افشان پس از ۹ ماه هنوز یک اتوبوس اضافه نشده است؛ وقتی از یک شرکت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی خریداری شده باید یک دستگاه آن دریافت می شد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حداقل باید چند دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده می شد که بدانیم با شرایط اقلیمی پایتخت سازگاری دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: این بار که شهر تعطیل نبود؛ چرا برنامه و گزارش به شورا ارائه نشده بود و هیئت رئیسه موضوع را پیگیری نکرد که گزارش در اختیار ما قرار بگیرد.
وی تأکید کرد: برنامه چهارم و بودجه شهرداری تصویب شده اما هنوز یک اتوبوس به ناوگان اضافه نشده و نشان می دهد که شهر در بحران است؛ قطعاً مدیران باید آینده نگر باشند اما باید حال را دریابیم، شرایط فعلی پاسخگویی می خواهد و اینکه می خواهیم قرارداد ببندیم پاسخ نیست؛ اگر مهرماه امسال از این پل صراط بلغزیم باید پاسخگو باشیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: